tiistai 25. helmikuuta 2014

Today is the day!!

Kyllä! Tänään mun ovulaatiotestipuikko hymyili komeasti heti aamulla. Ja tämä päivä oli mun alkuperäinen ykkösveikkaus, jota mun iPhonen sovelluskin ehdotti todennäköisimmäksi o-päiväksi. Eilen kuitenkin kävin gynellä näyttämässä mun follikkeleja ja kohdun limakalvoa, ja siellä veikattiin että ovis osuu vasta loppuviikolle. No Klinikalta kun soittivat vielä siihen perään, niin sanoivat että päivä voi olla mikä vain ti-to, että ihan hyvänkokoinen johtofollikkeli siellä näkyy jo!

No heti aamusta täällä tietysti alkoi mieletön härdelli. Juoksin sen tikun kanssa makkariin ja pläjäytin kirkkaat valot päälle ja vein tikkua ihan vaimon silmään kiinni. Sitten lähti tikun kuvausrumba, kaikissa valoissa hymy heijastui väärin. Ja sitten olin tietenkin siirtänyt yhden tärkeen työjutun eilen juuri tälle päivälle, koska olin ehtinyt jo ajatella että lähtö klinikalle tapahtuu aikaisintaan keskiviikkona. No eikun puoli kasilta soitteleen että siirretäänkö sittenkin huomiselle! Sitten odoteltiinkin 8.15 asti että klinikka aukeaa ja sinne toivomusta että kiva jos jo tänään päästäis (ilmeisesti hieman kiireinen iltapäivä klinikalla). Ja kyllä, tänään on aika iltapäivällä! Olisihan tässä ehtinyt muutaman tunnin töissäkin olla, mutta vietän nyt tämän päivää palkatonta vapaata. Onneksi kerroin esimiehelleni tästä jo hyvissä ajoin, niin ei tarvitse tästä ottaa stressiä. Iiiik, olisiko tänään yksi meidän maailmankaikkeuden parhaista päivistä?! Voi nyt sormet, varpaat ristiin! :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti